חג שבועות מלא חסד- חסדי נעמי פעלה רבות לסיוע בחג שבועות

סיכום פעילות חג שבועות בחסדי נעמי

חג השבועות מלווה במסורת של חגיגות וסעודות חלביות עשירות. אך, ישנן אוכלוסיות רבות שאינן יכולות להרשות לעצמן לרכוש מוצרי חלב יקרים הנחוצים לסעודת החג. לכן, כמידי שנה, פרשה עמותת חסדי נעמי את כנפיה ויזמה מבצע רחב של רכישה, אריזה וחלוקת אלפי סלי מזון איכותיים. פעילות זו כללה שלבים לוגיסטיים, שיתופי פעולה ייחודיים וסיפורים מרגשים. כך הצליחה חסדי נעמי לאפשר חגיגות שבועות מכובדות לרבים במצב כלכלי קשה.  

רכישת מוצרי חלב לחג שבועות

חג השבועות מזוהה עם אכילת מאכלי חלב, לכן בחסדי נעמי מתאימים את סלי המזון לחג. בתקופה שלפני חג השבועות עמותת חסדי נעמי רוכשת כמויות גדולות של מוצרי חלב איכותיים ומגוונים. מדובר במגוון רחב של מוצרי חלב ביניהם: לבן, שמנת חמוצה, גבינה צהובה, גבינה בולגרית, חלב, שוקו, יוגורטים, כמובן שגם עוגת גבינה מסורתית ועוד מוצרים שונים. העמותה רכשה עשרות אלפי מוצרים לחלוקה. 

כלל המוצרים שעמותת חסדי נעמי רכשה עבור חלוקת סלי המזון של שבועות, נרכשו בזכות קמפיין גיוס המונים של פרויקט שבועות. התמיכה הרבה של הציבור והתרומות שהתקבלו עבור מטרה זו סייעו לעמותה לעזור לרבים ולחלק חבילות מזון איכותיות, עשירות ומגוונות.

אריזת סלי מזון לחג שבועות

כול המוצרים שנרכשו הגיעו למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי. המחסן הותאם לשמירה הטובה ביותר על טריותם של מוצרי החלב. מקררי ענק הופעלו במקום בהם נשמרו ואוחסנו המוצרים. במתחם האריזה המזגנים הגיעו לטמפרטורות נמוכות במיוחד על מנת לשמור על הטריות.

למרכז הלוגיסטי של חסדי נעמי הגיעו מתנדבים, שם ארזו במסירות ובאהבה את מוצרי החלב בתיקים מיוחדים שומרי קור. כדי לשמור על הקור הוכנסו לתיקים פופיסים (שלוקים) קפואים, יחד עם מוצרי החלב השונים, ביסקוויטים, קרקרים ועוד.

אירוח כוכבי רשת במרכז הלוגיסטי

למרכז הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב הגיעו גם משפיעני רשת וסלבס, ביניהם ג'קי אזולאי שפית וכוכבת ריאליטי וגם אייל גלברג שמוכר בזכות יכולות הקריינות שלו. הם באו כדי לסייע לעמותה בפרויקט חג שבועות. 

 

הם התנדבו וסייעו באריזת סלי המזון וגם סייעו להעלות את המודעות הציבורית לפעילות החשובה של חסדי נעמי בחג שבועות.

ג'קי אזולאי ואייל גלברג חשפו את קהל העוקבים שלהם לפעילות החשובה של עמותת חסדי נעמי, הם הראו לקהל הרחב את מוצרי החלב שנרכשו במיוחד עבור החלוקה, הם ארזו וסייעו להכין סלי מזון לחלוקה. 

החשיפה של חסדי נעמי לציבור רחב ככל שיהיה מסייעת לחסדי נעמי לעזור ליותר משפחות ואזרחים שמצבם הכלכלי לא מאפשר לרכוש מוצרי בסיס. 

חלוקה עד הבית לקשישים ולניצולי שואה

חסדי נעמי תומכים רבות בניצולי שואה וקשישים, גילם המפולג, מצבם הבריאותי והפיזי לא מאפשר להם בדרך כלל לצאת מהבית. לכן, בחסדי נעמי דואגים לשלוח את סלי המזון עד לפתח ביתם. 

מתנדבים וצוותים מחסדי נעמי לוקחים את חבילות המזון לביתם של בני הדור השלישי. מלבד מוצרי המזון שמגיעים לביתם של ניצולי שואה וקשישים נזקקים הם גן מקבלים תשומת לב וחיבוק חם. 

ניצולי שואה וקשישים רבים מעידים שהם שמחים יותר לראות את פניהם ולקבל את היחס החם מהמתנדבים והצוות של העמותה מאשר סל המזון הכל כך חשוב עבורם. היחס האישי והחיבוק החם לקשישים הוא ערך חשוב בעמותה. 

חלוקה מרוכזת לרגל חג שבועות

חסדי נעמי ערכו גם חלוקות מרוכזות עבור ניצולי שואה וקשישים. ישנם קשישים וניצולי שואה רבים המתקשים להגיע למקומות מרוקחים, לכן חסדי נעמי מנגישה את החלוקה ועורכת חלוקה מרוכזת במקום מרכזי בעירם. לחלוקות המרכזיות הגיעו ניצולי שואה וקשישים נזקקים רבים וששמחו לקבל את חבילות המזון של חסדי נעמי. 

בחלוקה לרגל חג שבועות חילקו חסדי נעמי יחד עם סלי המזון של מוצרי החלב גם זר פרחים חגיגי. מי שהגיע לקחת את סל המזון התרגש לראות את הדיוק לפרטים הקטנים בחלוקה, החל מתיקים שומרי קור עם מוצרים קפואים לשמירת הקור, דרך מתנדבים שסייעו למבוגרים לסחוב את הסלים ועד לזר פרחים חגיגי לכבוד בחג. 

חגיגות 100 במהלך חלוקת שבועות

בחלוקה המרוכזת של חסדי נעמי עבור ניוצלי שואה וקשישים נראה רגע מרגש במיוחד. למקום החלוקה הגיע יצחק גרסטנר, ניצול שואה, שחגג את יום הולדתו ה-100 באותו השבוע. 

צוות חסדי נעמי ידע על הגעתו מבעוד מועד ולכן נערכו לחלוקה חגיגית ומרגשת במיוחד. הצוות דאג להגיע למקום מוכן לחגיגות יומולדת. הם הביאו  איתם מלבד סלי המזון והפרחים, עוגה מיוחדת, בלונים ושי צנוע עבור יצחק גרסטנר. 

באותה החלוקה התנדב בנו של יצחק, קובי, בתפקידו הוא שוטר והגיע דרך המכללה הלאומית לשוטרים להתנדבות בפעילות העמותה. 

קובי סיפר בגרון חנוק מדמעות: "כשאבא שלי היה ילד קטן בפולין, הוא היה מאוד חולה, וכשבא הרופא אמרו להורים שלו שהוא צריך לעבור ניתוח מאוד מסובך. אבא שלו התייעץ עם רב מכובד, שגם היה קבליסט. הוא הסתכל בקבלה ואמר שלא צריך לעבור ניתוח ושהוא יחיה עד גיל 102. והנה הוא הגיע לגיל 100. אני ממש מודה לכולכם. ריגשתם אותנו מאוד"

חג שבועות תשפ"ד

חג שבועות עבר ובזכות המבצע הנרחב והמקיף, זכו חסדי נעמי לסייע למשפחות קשות יום רבות, ניצולי שואה וקשישים נזקקים ליהנות מחג שבועות כראוי, עם מטעמי החלב שהכינו ממוצרי החלב שקיבלו מחסדי נעמי. כל זאת הודות לתרומות הנדיבות שאפשרו לחסדי נעמי לפעול לטובת הזולת.

הפעילות של העמותה לרגל החג הסתיימה אך חסדי נעמי ממשיכים מיד לעבר הפרויקט הבא. עמותת חסדי נעמי מעניקים סיוע במהלך כל השנה לניצולי שואה, קשישים ומשפחות קשות יום. 

הסיוע של העמותה מותאם בדיוק לרוח התקופה, בחגים סלי המזון מכילים את מאכלי החג, בחורף ישנו פרויקט ייחודי לחלוקת מוצרי חימום, בחודשים שלפני תחילת הלימודים העמותה עוזרת בציוד לימודי לתלמידים. 

לחצו כאן לעוד מידע על כל הפרויקטים של חסדי נעמי. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
מתחילים את השנה עם תיקמלא
הסעות חינם לקשישים וניצולי שואה
כריך לכל תלמיד
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
דילוג לתוכן