ילדי עובדי תאגיד 'כאן' מתגייסים למען הילדים המפונים

אריזת ילקוטים בתאגיד השידור 'כאן'

במסגרת פרויקט 'תיק מלא' של עמותת חסדי נעמי, התקיימה פעילות מיוחד בתאגיד השידור הציבורי 'כאן' בירושלים. במהלך החופש הגדול הגיעו הילדים יחד עם ההורים לעבודה, זאת עשו למען מטרה חשובה. הילדים בחרו להגיע ולהתנדב בפרויקט העמותה, הם ארזו ציוד לימודי חיוני עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת וילדים מפונים משטי לחימה.

צוות חסדי נעמי הגיע למשרדי התאגיד עם מגוון רחב של ציוד לימודים חדש. הציוד כלל בין היתר ילקוטים איכותיים, קלמרים במגוון צבעים, מחברות מותאמות למקצועות השונים, כלי כתיבה ועוד. ילדי העובדים, שהגיעו בהתנדבות, עבדו במרץ לארוז את הציוד לקראת חלוקתו לילדים הזקוקים לו.

 

הילדים המתנדבים סיפרו על חוויה מעצימה ומשמעותית. אחד מהם סיפר: "זה היה מרגש מאוד לדעת שאנחנו עוזרים לילדים אחרים שעוברים תקופה קשה. שמחנו שנתנו לנו את ההזדמנות לתרום ולסייע"

פרויקט 'תיקמלא' של חסדי נעמי פועל מדי שנה לקראת פתיחת שנת הלימודים, ומטרתו לסייע לילדים ממשפחות מעוטות יכולת להתחיל את השנה עם כל הציוד הדרוש וחיוך על הפנים. השנה, בעקבות המצב הביטחוני המורכב, הורחב הפרויקט גם לטובת ילדים ממשפחות מפונות.

המתנדבים, הילדים המקסימים, של עובדי כאן התנדבו וסיוע רבות לארוז מאות ילקוטים עם הציוד הרב שחסדי נעמי מספקים. כעת הילקוטים מחולקים לילדים כדי שגם הם יתחילו את השנה עם חיוך. 

הרתמות הציבור למען פרויקט מיוחד זה מסייעת רבות לחסדי נעמי לגרום לעוד ילד לחייך. תמיכה כספית, התנדבות ואף הפצת מידע אודות הפרויקט מקדמת את חסדי נעמי לעבר המטרה. 

לחצו כאן לעוד פרויקטים של חסדי נעמי

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן