עובדי בזק מתגייסים לפרויקט 'תיקמלא' של חסדי נעמי

חלוקת ילקוטים עד הבית

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, עמותת חסדי נעמי יצרה שיתוף שיתוף פעולה חדש ומרגש עם חברת בזק במסגרת פרויקט 'תיקמלא'. במסגרת הפרויקט, חסדי נעמי מחלקים אלפי ילקוטים וציוד לימודי חיוני לילדים ממשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ. עובדי בזק התגייסו לסייע בהתנדבות עם חלוקת הילקוטים עד לדלת הבית. 

פרויקט 'תיקמלא' נולד בעקבות סיפורו האישי של יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן, שגדל בעוני ומכיר היטב את הקשיים. "כילד, הלכתי לבית הספר עם שקית ניילון ובה עפרון ומחברת," הוא מספר עם דמעות בעיניו. כבר למעלה מעשור חסדי נעמי מפעילים את הפרויקט מידי שנה. 

השנה, לראשונה, הצטרפה חברת בזק למאמץ החלוקה. עשרות עובדי החברה התנדבו להגיע לאסו, ילקוטים ארוזים של חסדי נעמי במרכז, בצפון, בדרום ובמרחב ירושלים, ויצאו לחלק אותם בעשרות ערים ברחבי ישראל.

דוד נגר, עובד בזק ,התרגש מאוד משיתוף הפעולה המיוחד ואמר: "אני וחבריי נרגשים לקחת חלק בפרויקט המקסים הזה, כדי שכל ילד יוכל להתחיל את השנה עם ציוד חדש, חיוך ומוטיבציה. תודה רבה לעמותת חסדי נעמי על הזכות, ולחברת בזק ששמה דגש לא רק על המקצועיות אלא גם על תרומה לקהילה."

כל ילד מקבל עד הבית בעזרת עובד בזק ילקוט איכותי חדש ובו מגוון רחב של ציוד חיוני לבית הספר. ציוד זה כולל קלמר, עפרונות כתיבה, טושים, מרקרים, מחברות, מחדד ועוד ציוד רב, חסדי נעמי לא שוכחים להוסיף גם משהו מתוק להתחלה מתוקה של שנת הלימודים. 

בחסדי נעמי מודים מקרב לב לחברת בזק ולעובדיה על ההירתמות המרשימה, ומאחלים לכל התלמידים בהצלחה בשנת הלימודים הקרובה. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן