טלפון באוזן ומצרכים ביד

כ-20 מנהלי תיקי לקוחות עסקיים בסלקום, ויתרו על יום עבודה והצטרפו להתנדבות אריזת חבילות "קמחא דפסחא" בארגון "חסדי נעמי"

קבוצה של כ-20 מנהלי לקוחות עסקיים בחברת סלקום הגיעו השבוע לסייע לאלפי המתנדבים באריזת ארגזי מזון "קמחא דפסחא" של עמותת "חסדי נעמי".

מנהלי תיקי הלקוחות עזבו יום עבודה במרכז השירות והגיעו להתנדב, מטבע הדברים הם היו זקוקים במקביל לתת מענה ללקוחותיהם בבעיות שמתעוררות בזמן אמת, על כן ניסו לשלב בין שתי המטלות ועסקו במלאכת האריזה תוך כדי שיחה בטלפון הסלולרי ומתן שירות ללקוחות.

נציגי סלקום אמרו בתום הפעילות: "התרומה לקהילה היא חלק מהמדיניות של חברת סלקום, על כאן ראינו חשיבות עליונה להקדיש יום להתנדבות למען הנזקקים באמצעות "חסדי נעמי", כשהגענו לכאן היינו מופתעים מאוד מכמות סלי המזון והיקף החלוקה, לא חשבנו שזה נעשה בסדר גודל כזה".

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן הודה בחום לנציגי סלקום ואמר כי "ההתגייסות של חברה מסחרית מובילה כמו סלקום מעניקה לנו את הכח להמשיך ולפעול למען משפחות נזקקות, אלמנות ויתומים. שיתוף הפעולה עם חברת סלקום במפעלי ה"קמחא דפסחא" כמו בכל ימות השנה מביא לתוצאות מבורכות למען הנזקקים, הם רואיים לכל הערכה".

 

     

מנהלי לקוחות עסקיים בסלקום מתנדבים באריזת מזון לנזקקים ב"חסדי נעמי"

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גיוס חירום לחלוקת ציוד חימום לחורף, לניצולי שואה וקשישים נזקקים
גיוס למוצרי חימום לחיילי צה"ל
דואגים 'לכריך לכל ילד'
אמבולנס הראשון החינמי לשירות ניצולי השואה בישראל
דילוג לתוכן